-snö snö snö jag vill bara dö dö dö

snö snö snö jag vill bara dö dö dö. haha, det kommer ifrån adrians fina dikt som han skrev till mig.
men jag ville ju inte ha snö nu, det ville jag ju ha i december. usch

idag var det träning i alla fall. typ minst 2 dm snö på backen, och fyfan va jobbigt det var att träna i det. det kändes som om tårna hade svullnat upp eller nåt för det var så kallt. men det var en kul och jobbig träning.

innan träningen precis så han jag att gå i skogen med hundarna + mamma en timme också, sjukt så mycket jobbigare det blev när all snö var där!

jaja, ska nog börja platta håret och sånt nu. och så blire väl film också till det. woho!
pöss
image132
bilden är ju jättesnygg... verkligen.. den är iaf tagen när vi crashade jonas party och ägde alla grabbar på tvspel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0