2 MARS

hej.
jag är lite seg på att uppdatera här känner jag.
i helgen har jag bott hos fia. vi har åtk bil, monterat motionscykel, sprungit i trappor och lite annat.
i fredags så följde jag med pappa till jobbet vid 7 på morgonen för att jag överhuvudtaget skulle komma in till stan, så jag lämnade han vid klinga där han jobbar. jag fick ta bilen till stan för annars skulle det ju vara lite onödigt annars. när jag kommer hem till fia runt halv 8 så somnade jag på soffan, fia hade ju brett ut sig på hela sängen :p 
kl0815 ringer pappa igen och frågar vad vi gör. sover sa jag. han bara, okej men nu ska du får ett uppdrag. du ska hem och hämta ett bilbatteri som är i garaget och sen ska du hämta mig på jobbet, och vi ska in till garaget och greja lite med bilen osv. så jag gjorde det,. men det gör inte så mycket eftersom jag nyss fått körkort och gillar att köra bil (:
sen när vi iaf kom till  garaget där vi har alla bilarna. han skulle fixa nåt som sagt lite snabbt på den rosa dodgen sen skulle vi iväg till bestiktningen, men vi kom försent och det gick inte göra något åt så vi får vänta tills nästa vecka med det..
jag skulle köra hela vägen från garaget till besiktningsstället bakom dodgen med lilla saaben. och saaben är ju inte den bästa och helaste bilen heller. den dog mitt i en rondell när jag var i fart? det är inte normalt :p så jag bara rullade ut ur rondellen och sen fick jag sätta på varningsblinkerserna, smockat med bilar vare! så det var sjukt pinsamt. sen vare bara att starta om bilen igen och försöka komma ifatt pappa som hade gasat på som en idiot.

efter vi var klara där med att ställa in bilen igen så drog jag hem till fia.
vi blev hemma den dagen, gick ner till tempo för att k öpa lite käk och godis bara (:

på lördagen så drog vi iväåg till öb och köpte en motionscykel. sen åkte vi till maxi och media markt också as usual :p
fan sånt jävla helvete att få ihop cykeljävel. usch! men fia lyckades till slut. ibland är det bra att vara envis.
egentligen skulle jag ha åkt hem då på kvällen eller nåt.
men det blev så att ajg stannade tills idag, söndag.
och idag ska jag inte göra ett piss. faktiskt. fast aatt jag kanske behöver göra nåt... usch, jag vill ha jobb!!!!

nu orkar jag inte skriva mer. så bye

Kommentarer
Postat av: Jannika

Vilken gata bor fia på? Låter som hon bor i närheten av där mattias och jag bor.. :P

2008-03-07 @ 00:19:35
URL: http://yanken.blogg.se
Postat av: emi

tror hon bor på rågången :p vart bor ni då? :o eller vadå!? har ni flyttat ihop!? :D

2008-03-07 @ 13:28:29
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0