3 MARS

idag har jag inte gjort ett piss. städat lite iofs. annars har jag bara legat i sängen och kollat på film och lirat lite gh.
åkte till pappa idag fastän han inte är hemma. ett försök till att komma överens med anneli utan att pappa är här. så vi får väl se hru det går.
på fredag blire partyparty med fias kompisar (: det var länge sen det var fest nu!
och snart är det vecka 12! och då kommer bejbi hem! det längtar jag verkligen till. länge sen man träffade henne nu. nästan en månad? eller neee, du var ju hemma hos mig och sov emellan om jag inte har fel? :p hahaha!

nä nu blire duschen sen teven eller några avsnitt av LA ink som jag har på datorn (:
puss&snusk!
/ em
image129

Kommentarer
Postat av: tes

OMG vilken hemsk bild!

2008-03-03 @ 19:03:07
URL: http://omtherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0