4 MARS

nu har jag både ringt och mailat till arbf och sagt att jag vill boka ett möte. och idag fick jag tider. dom bokade in mig på en jobbsökarkurs också. får väl hoppas att det kommer hjälpa mig något. denna gång ska jag inte sitta hemma och tjura över att det inte kommer vara något "nytt" som dom säger. för det vet jag ju inte själv..
fick en tid för ett personligt besök också. hoppas bara att jag har bil eller pengar till buss då. fan för att behöva oroa sig för det hela tiden..

i helgen blire utgång. ska bli kul som fan faktiskt, inte för att jag har några förväntningar men. det var ett tag sen jag var ute nu, eller ja. 2-3 veckor sen? :p

tis-ons-tors är det träning som gäller. sjukt kul att lira lite på gruset (:
och eftersom jag är hemma varje dag nu så ska jag ut och gå minst en halvtimme varje dag.
ska snart dra ut nu, fan det är ju värsta solen! iofs är det is i vattenpölarna men det gör inget, lär va skönt i solen. :)


jaja, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0