5 MARS

uh, när jag vaknade i morse hade jag väääärldens träningsverk. haha. jag har fan inte tränat på typ en vecka. och igår hade vi hård träning och löpning, usch! jag gillar inte att kuta allt vad man har för att man ska hinna i "mål" inom en viss tid. och när man ser andra som har sjukt mycket bättre kondition än jag springa fort så måste man ju hålla sig för att inte sakta ner.
så i morse var mina ben stela som jag vet inte vad. usch!
sen var jag faktiskt duktig och tog en långis promenix i det härliga vädret. känns som att våren är här?
sen har jag inte gjort så mycket mer tror jag inte.
ikväll vare ju iofs träning och jag fick låna bilen som anneli använder, tror våran relation blir bättre? hon pratar med mig och inte är så spydig längre. menmen, får väl hoppas att det alltid är såhär nurå, eller blir bättre.

jag längtar tills fredag. det var länge sen det var party liksom. jag har gått och längtat efter fredag sen anna sa att jag fick komma till henne osv (: ska bli kul!

i morgon ska jag städa här hemma. skrubba badrummet, städa mitt rum (ovanligt) sen ska jag väl städa över och undervåningen också. ysh! men fan, har man inget annat att göra om dagarna så är det ändå roligt på något sätt. så slipper man höra pappas och mammas tjat om att jag inte gör ett piss om dagarna och blablabla.. kan ju vara skönt att slippa höra det någongång.

alltså är det bara jag som hör som en jag vet inte vad när man ska beställa mat på mcdriven?
(skulle åka till klinga förut och köpa mat till familjen)
jag hörde liksom inte vad han sa i den där högtalargrejen, så jag började babbla på om vad jag skulle ha..
så säger han nåt.
och jag frågar vad han sa eftersom jag inte hörde
så säger han nåt igen,
så satt jag och tänkte i några sekunder på vad han sa.
sen hörde jag, han sa att jag skulle åka fram till lucka 1.
när jag väl kom fram så vare ju en snyggis! (sjävlklart när man sitter i träningskläder och stinker svett)
han fårgade vad jag ville beställa igen och sa "hörde jag happy meal?"
HAHAHA, då började jag fnissa lite. fan va jag ska göra bort mig hela tiden?
så nästa gång jag ska beställa i en sån där högtalargrej så ska jag fan lyssna riktigt rejält..

spännande avsnitt på greys idag, haha. izzie är så rolig!

ah nu orkar jag inte skriva mer.
hörs lejter.
pöss
/ em
image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0