ensam en fredagkväll

ikväll sitter jag hemma helt själv. eller iofs är min bror och mammsen hemma men ändå. tråkigt!
ska hämta några onyktra män ikväll också, mammas sambo och några andra. dom har varit på whiskeyprovning, kommer bli spännande.
idag har jag varit jävligt duktig, jag har först gått en promenad i skogen, det tog 1 timme. helt slut.
sen kommer mamma hem med ett par nya joggingskor till henne, hon har inte sprungit på 10 år, förr var hon värsta orienteraren liksm = bra kondis.
så vi sprang typ 5-6 km. bra va?

i morgon blire roligt hoppas jag.

juste, jag har ju färgat håret mörkt igen :o det skulle va mörkbrunt men själv tycke rjag det mer är svart.

image133

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0