igår kväll

igår kom tessan nästan hem till mig runt 9-10? kommer inte riktigt ihåg.
vi drog upp till statoil med lilla bilen och köpte lite godis.
men kvällen slutade inte hos mig godisätnade, utan vi hamnade hos jonas i stan som hade lite fest eller nåt.
vi spelade tvspel och jag ägde alla, och då menar jag alla! jag tror inte grabbarna visste att det finns tjejer som är bra på tvspel :p haha!
det var i alla fall roligt men fan va mycket bilder det togs, och man såg säkert ut som ett kräk på varenda en. suck, syn datt man inte kan se bra ut hela tiden, när som helst och på ALLA kort som tas på en.
jaja.
nu ska jag nog gå ner och käka frulle. fast godiset som finns kvar lockar mer..

hörs lejter homies.

pöss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0