1 dag kvar!

oooh shit! det är bara 1 dag kvar nu ju! jag är lite smånervös faktiskt.

igår var det match, vi vann med 6-4. jag fick sitta på bänken hela matchen som 3 andra också fick göra. varför får itne vi också ha kul och få spela lite för? vi behöver också våran "belöning" för att vi tränar, det är ju matcherna man vill spela. och snäll som man är så ställer man upp för laget och tror att man ska få spela men icke.
sen har det ju alltid varit samma som börjat på plan ockås? JAG VILL OCKSÅ BÖRJA PÅ PLAN!
aja, nu är det ju som det är så jag ska inte gnälla mer. tycker det bara är lite lågt..

idag ska jag åka till mammsen. hon saknar mig nog för hon ringer hela tiden och frågar när jag kommer till henne. haha

nu blir det frulle + scrubs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0