1 MÅNAD KVAR!

åhåhåh! 1 månad kvar nu tills MIDSOMMARAFTOOON! fy vad jag längtar. är så jävla pepp! bra att jag har mina bruds, Tessan och Kregert, som aldrig bangar! :D det blir vi 3 i vilket fall!

vaknade några gånger inatt pga av min nygjorda tatuering, det gör lite ont att ligga på magen och röra sig överhuvudtaget faktiskt. men men,. jag får skylla mig själv!

idag har jag inte gjort så mycket. pratat med tessan i telefon, det händer så roliga grejer där nere i malmö! jag vill också att det ska hända saker i mitt liv ju!
har hunnit dammsuga och torka golven som jag brukar göra. sen har jag hängt tvätt också och lekt massor med doggarna. :)

sitter och spelar Flatout utlimate carnage nu. eller har satt på paus nu och lyssnar bara på musiken i spelet, så sjukt bra låtar som finns med där alltså! wheyy

ikväll ska jag bjuda la familia på tacos. mamma är i stan och köper kläder och nicke är på valpkurs med alice. :) då får jag göra min goda sås!

sen blir jag trött på alla maskiner som åker fram och tillbaks på vägen härutanför nu. dom har först haft massa maskiner som har skrapat bort massa asfalt, sen lagt massa grus. sen hade dom på ngåon svart gegga. och nu har dom lagt på något nytt grus. och nu åker dom med en plattmaskin.
jag har tänkt på en sak, undrar om man blir helt platt om man blir överkörd av en sån?

jaja. nu ska jag nog förbereda maten lite tror jag! vill ju inte stressa sen.
fast först ska jag lägga in lite bilder sen igår, kregert fick vara paparazziimage191
i väntan på att roger skulle bli klar med bilden
image192
träffade ju martina också. hon gjorde ett litet fisk skelett. översöt vblev den!
image193
vene vad jag gör för konstig min där. men här syns min knubbiga mage och en lite revolver :)
image194
här ligger jag och känner smärta!
seru tessan att det är lite lila eller rött eller nåt sånt i mitt hår där ljuset är? :o

jaja nu måste jag gå ut i köket!
pössbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0