12 dagar kvar!

hihi yes. bara 12 dagar kvar nu tills jag ska tatuera mig. hoppas jag inte ångrar mig eller fegar ur? NEJ, sån är ju inte jag kom jag på. jag bara kör.

idag har jag varit hos mamma, varit hundvakt. suttit ute i solen och ätit bullar. mmm-mmmmm. mums

sen åkte jag till pappa, ska ju åka med anneli till jobbet i morgon och se hur jag ska göra på fredag då jag ska jobba själv! :o gah! läskigt.
men det ska nog gå bra.

sen ikväll har jag lekt med sara, vi hade massor att berätta. det var jätterolgit att träffa dig igen. har ju intr träffat dig sen du flyttade, det var ju ett tag sen nu!
hoppas vi ses snart igen (: hihi


just nu sitter jga och väntar på att tobbe ska bli klar i duschen så jag kan få tvätta bort mitt smink. han är alltid så seg!!
,,,, han är fortfarande itne klar och det har gått 15 mintuer!
jag vill ju gå och lägga mig nu... ska ju upopp v id halv 6 i morgon. jag har typ nite gått upp så tidigt sen jag jobbade förra året på airvent...

nä nu måste jag knacka på och be honom skydna sig på!

hera
image176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0