denna dag är med blandade känslor

nu har jag inte supit på två helger irad, kalla mig duktig emelie för såhär har det inte varit på länge.
men, det har varit dom två sämsta helgerna på länge. har suttit hemma båda fre och lör båda veckorna. inte roligt!

pratade nyss med anneli om när jag ska jobba och hur länge innan då jag ska jobba själv och på riktigt jag ska jobba. det var tydligen bara 1 dag jag ska gå med anneli. så jag är antagligen helt fri den dagen vi drar till öland! :D så jävla skönt att få veta det, nu behöver jag inte beskymra mig för att vara helt död när alla andra är pigga och glada. så nu kan jag supa på som fan utan att behöva vara orolig för att jag ska jobba på måndagen efter vi kommer hem också. det känns rätt bra det med :)

justr nu sitter jag och tar på mina ben hela tiden för dom är jäääättelena! det är lite jobbigt att jag kommer på mig själv att sitta och ta på dom. måste ju se helt sjukt ut!

nu, back to business. (=städa rummet)



åh jag vill träffa dig igen

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)
Tyck gärna till om min nya design förresten :)

2008-05-31 @ 20:25:27
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Anonym

duktiga emelie :D

2008-05-31 @ 20:26:14
URL: http://pooshg.blogg.se
Postat av: Anonym

jag är SÅ stolt babe :D

2008-05-31 @ 23:58:27
URL: http://omtherese.blogg.se
Postat av: Kregert

Ska emelie gå och bli kär? ;)

2008-06-01 @ 23:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0