första dagen på jobbet!

idag skulle jag ha gått upp 0530. men jag snooza till klockan 0600 istället. fast fick ju ltie bråttom. ner och hämta kläderna som anneli hade fixat åt mig. brallorna  var såna dära fula brallor som vi hade på coop när vi praktiserade där, nästan värre. hög midla och typ döhårda, inget resår eller nåt sånt likosm. sjukt att man beställer in såna bralls till sina anställda..  dom var iofs för små (som tur var!) eller dom passade men då hade jag typ dött efter 10 min med dom på.  det var hennes gamla sen länge sen. men fick ta mina vanliga mjukisar. skönt det! mhm
sne gick jag ner och käkade frulle och fixade till mig lite innan vi skulle åka.

först åkte vi till apoteket i vrinnevisjukhuset och städade där och sen deras kontor osv.
sen åkte vi till posten och städade där dom sorterar osv.
sen åkte vi till ett annat ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter nu. men så jävla fräsht kontor! så dom hade där skulle jag vilja ha hemma. haha!
sen blev vi lite hungriga så vi skulle åka och äta buffe i stan. men dom hade tydligen stängt för renovering eller nåt. så det blev pizza istället. och det säger man ju inte nej till direkt.
efter det så åkte vi iväg till det sista stället vi skulle städa på. det var en lägenhet i stan, en 4a. han som bodde där hade spillt ut något på golvet och sen försökt torkat upp med någon jättestarkt medel bladat. så det hade typ förstört ytan på golvet. så det var dösträvt att gå på, nästan lite kladdigt.

så under dagen har jag städat massor toaletter, torkat och damsugit golv, torkat bord, torkat diskbänkar, torkat speglar, torkat skåp, dammat, soppat, tömt papperskorgar osv.
inget som var sådär äckligt precis. så det var ju tur det!
i mrogon ska jag jobba själv, utan anneli. uhhh undrar hur det kommer gå.
ska iofs bara vara på posten och städa och sen på apoteket igen. hoppas det går bra!

ikväll blire träning.
måste nog lägga mig lite ner nu kom jag på. helt slut i både rygg och fötter.

så gonatt

image177
städar emi. fniss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0