fredag, lördag + söndag

i fredags var det födelsedagsfest för kregert och sara :) jag hade hru roligt som helst! fast det blev lite för mycket för mig som vanligt. men det är väl bara roligt va?! :p haha
träffade mycket folk,
vi drog till palace på kvällen, jag hade hur roligt som helst! :D haha!

igår (löradgs) så åkte vi hem från fia rutn 12-1? komme rinte ihåg när det var riktigt. jag la mig iaf ute i solen och solade. somnade en stund, men sen blev det för varmt så jag gick in och la mig i sängen, då var klockan 4, vaknade vid 12 på natten och stängde av datorn som fortfarande var på, somnade direkt igen och vakande vid 0830 i morse. haha? var nog rätt sliten sen i fredags.

idag har jag då inte gjort någonting. ätit lite glass till frukost.
måste gå ut och klippa gräset nu innan mina föräldrar kommer hem ifrån väse. dom har ju varit där i helgen. och JAG har klarat av att sova själv i hus igen :D det är döläskigt men jag måste vänja mig lite känner jag. kan ju inte gå runt och vara rädd hela tiden. nene
ikväll är det match, kommer inte ihåg om det var mot vånga? det är iaf premiärmatch hemma! fasen av kul det ska bli! :))

snart är det förresten den 20e! jag längtar fast egetnligen inte, vill inte ens tänka på den smärta jag kommer få!

Kommentarer
Postat av: Kregert

Känns som att alla va lika pigga under lördagen, men det va de värt va? Tack för allt! =)

2008-05-11 @ 19:15:38
Postat av: emi

klart det var värt det! tack för en himla bra och superrolig kväll gumms!

2008-05-11 @ 20:45:22
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0