jobb!

JAG HAR FÅTT JOBB!
åååh va lycklig jag är!
anneli har pratat med sin chef om dom hade fixat ngåon vikarie tills nrä hon ska ta semester i sommar, i 5 veckor. men det hade hon itne fixat än så då fick jag hoppa in (:
och igår ringde hon och frågade om jag redan ville börja jobba på fredag, och det är klart jag vill! så på tors (i morgon) ska jag följa med henne till jobbet så hon kan visa hur man gör med allt. lite spännande fakitskt.
så nu ska inte min bil skrotas längre, vi ska kolla vad det finns för fel och fixa det. för jag behöver ju nämligen en bil i sommar att åka med. så istället för att köpa en ny så fixar vi min pärla :)

igår umgicks jag med kregert. det var roligt, vi lirade guitar hero, lagade mat, gick på stan och köpte kjolar och kollade på film (:

idag ska jag bara ta det lugnt, iofs ska jag städa hela huset som vanligt men det börjar bli en vana nu. rätt tråkigt men jag får ju bo här gratis och det är ju inte helt fel. vill ju inte börja betala.. så skatta er lyckliga som får bo hemma gratis efter skolan är slut eller får allt serverat på fat på annat sätt!

nu när jag har fått jobb känns allt bättre :) så tack anneli!

sen när det gäller killar, så har jag alltid samma problem. jag väljer alltid fel? varför? orkar inte med sånt här längre.. vill inte vara nr 2

nu ska jag göra ngåot av denna dag.
så hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill inte heller att du ska vara nummer 2..
Tro mig!

2008-05-07 @ 17:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0