kregert weekend

i hgelgen vare kregert som gällde!
i fredags var vi på palace. jag har några minnesluckor sen kvällen men jag hade roligt
igår så var det chillkväll, vi grillade och åt godis :)
åkte hem i morse med 1130 bussen sen.
och nu 'är jag hemma. döseg, ligegr och kollar på scrubs och pratar med tessan och fia om öland :D man blir så pepp bara man tänker på det!

lite bilder sen i fredags (:
image186
fia och jag (:
image179
fia, hahaha!
image180
sötsara
image181
fia och jag försökte med pussmunnar, men vi misslyckades?
image182
sötfia ;p
image183
jag och fia på topp!
image184
sara och fia igång!
image185
eh fulla?
image187
fixar shot
image188

image189
denna bild får avsluta det hela.
rolig kväll, fastän jag blev för full, har massor minnesluckor och låg på toan och spydde medans sara och kregert sjöng karaoke! jag ville ju också! tappade bort min sjal ockås, inte bra.

nu ska jag glo på scrubs igen.
pöss


Kommentarer
Postat av: fia

vill du hitta på något snart? :)

2008-05-18 @ 16:15:00
URL: http://www.omsofia.blogg.se
Postat av: emi

jahadå, det kan vi (: va sägs om innan jag ska tatuera mig på tisdag?

2008-05-18 @ 21:07:56
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0