match mot bråvalla ikväll

yes, ikväll är det match igen! hoppas på att vi vinner ;) haha!
nä men det gör vi nog.
peppar här hemma som fasen nu med johnossi på hög volym. måste packa lite träningsväskan snart också.
fast, en sak som man blir lite sne över är att jag dom senaste gångerna har börjar på bänken? okej jag var inte och tränade någongång den veckan jag var i malmö? men förfan, komigen? jag evt att jag inte är lagets bästa spelare men jag försöker i alla fall! jag vill spela!
man känner sig så jävla dålig när han tar in folk på planen direkt som inte har tränat på en månad? eh

jag har inte så mycket att berätta känner jag. händer ju inte så värst mycket just nu, eller jo, lite kanske. men allt kan man ju inte ta upp här! hehe

på fredag blir det utgång med kregert sara sandy och emma :) eftersom jag har så dåligt minne så kommer jag inte ihåg om johanna skulle med?  jaja. vi blir många iaf :) det är alltid roligt!
på lördag så blire väl chillkväll med grillat på kvällen om folk inte har ändrat sig? :) det låter ju inte helt fel i alla fall.

förresten? vart tog det fina och varma vädret vägen? jag vill ju ha sommar och sol som de senaste veckorna!

nu ska jag dra mig tror jag.
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0