matchen mot lindö

Läste precis om matchen, och jag kände själv igår att vi så jääävla bra inom laget, vi spelar som ett riktigt lag nu. Inget negativt snack som det har varit på senaste match/er. Det gör ju att det inte blir lika roligt att spela då.

Detta skrev Totte om mig..
Olsson:Vet inte om jag har fel men du känner det säkert själv och det är att du var riktigt bra idag genom att vid trängda lägen så sprang du ur passningskuggan och var spelbar och löste även ett låst läge med ett väggspel,Skulle vilja att du tog för dig som idag men lite till för det finns fotboll bara du vågar,Bra match!

Jag vet att jag inte tar för mig på planen, men man får inte särskilt bra självförtroende när man oftast hamnar som bänkvärmare i matchstart?

Jaja, idag var träningen inställd, det blir lagmästerskap i minigolf vid Billes istället (: Hoppas på att det inte är bara jag som kommer, haha!

Idag ska jag träffa Kregert och vi ska vandra på stan, hon åker till sthlm i helgen så hinner ju inte ses då :/ Har tänkt att int eköpa något. Men det var så otroligt länge sen jag gick på stan känner jag. Bra väder också, kankse blir en glass i solen :)

Nu ska jag sätta fart och platta håret, orkade ju inte med det igår. Då kasnke ni förstår ni som känner mig att jag var jävligt trött? Brukar ju alltid sitta och platta håret innan jag går och lägger mig. Har ALLTID gjort det förrutom när jag vill ha lite locks in tha hair.

SNART ÄR DET MIDSOMMAR OCKSÅ! WIHU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0