tisdag

idag ska jag träffa sara en sväng. det ska bli roligt, lånar med pappsens systemkamera ut på en sväng också! hoppas vi hinner ta lite bilder innan träningen ikväll :)
sen ska jag spara till en egen bra kamera. har ju en canon ixus50, liten och bra men vill ha en systemkamera också!

btw här är min nya hårfärg! jag gillar den faktiskt. men jag är ju rödhårig som en original rödhårig alltså. men det är helt okej!

dagens:
the kooks - ooh la

(i morgon är det 3 månader kvar tills jag blir 20!)
image198

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Var gärna med i min tävling!

Postat av: Elin

Du att håret blev superbra :)

2008-05-28 @ 20:56:55
URL: http://elinjorgensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0