torsdag

idag vaknade jag rätt skaplgit.
hängde med mammsen ut på långpromenaden i skogen med hundarna, döbra väder så det var rätt skönt faktiskt!men man blev helt yr i huvudet eftersom det stekte på som fasen och vi hade inget vatten med oss.
hundarna hade ju turen och fick bada i roxen också. fusk! jag vill ju också bada nu när detär så bra väder.

ikväll blire träning, måste cykla härifrån mamma till fotbollsplanen idag eftersom det är så bra väder, men det skadar ju inte att bränna lite extra fett från kroppen :)

ananrs idag ska jag inte göra någonting. att bara ta det lugnt låter bra som fan. :)

image195
hahahha hon blev så misslyckad på denna bild!
image196
wilma
image197
sennär vi kom in i kohagen trodde jag kossorna skulle attackera oss men dom blev rädda för oss istället


nu skja jag gå!
hera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0