allergi nässpray

jag tror min allergi nässpray hjälper lite. idag har jag bara nyst en
gång änsålänge. jag brukar nysa kanske 10-20 gånger innan kl 11.
så jag hoppas att jag inte får någon nysattack dom kommande
20 minuterna.

idag ska pappa kolla min bil. han skulle ha gjort det igår egentligen.
men eftersom han är som han är, och skjuter upp allt hela tiden
(detta har han skjutit upp sen jag köpte bilen, dvs sen i somras)
och nu är det dags att sätta på mina vinterdäck också, så nu
måste han ju göra det OCH kolla vad det är för fel på bilen.
den gnisslar och har sig, det är nog kammremmen som sitter
för löst har vi kommit fram till, så den ska spännas fast.
sen låster det ju väldigt mycket om den, typ som en traktor eller
en jävla volvo. det är något under bilen som inte är tätt, så
han ska försöka hitta felet på det också.
egentligen skulle jag vara hemma och hjälpa till/kolla på när
han fixar och styr. men nu ska jag tydligen till mjölby och busa
med tobbe så jag hoppas han inte blir sur eller nåt.

nej nu ska jag gå ner och göra lite frulle, leverpastejmacka och juice kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0