äntligen fredag och LÖÖÖÖN!

sitter och käkar fil med bananer och cornflakes i. mm.
ska snart t aoch börja göra i ordning mig och dra mig till fia.
vi ska på stan. eller, nej det ska vi inte. vi ska till maxiområdet.
jag ska skriva på papper idag!!! WUHUUU! daniel ringde förut och tönta sig lite.

ska köpa mig dom där förbannande stövlarna jag väntat på att dom ska
komma in hur länge som helst. tror jag vill ha dom iaf..
sen måste jag köpa sprit till i morgon, vi ska fira tänkte jag. jag vet
inet vad vi ska fira men vi firar att det är helg!

nej nu måste jag äta upp sen ska jag sminka mig och sånt!


BYE
/em

förresten så var fia och jag lite spontana igår och gick på hockey.
kommer inte ihåg ifall jag skrev det igår eller inte..
men vi var och såg LHC-Brynäs iaf. och lch vann ju med 3-1! yey.
då blev alla glada!


ihihi :*

Kommentarer
Postat av: fia

då blev alla glada.. haha alla utan M HAHA..





ses snart :) Gasen i botten

2008-11-14 @ 13:43:43
URL: http://omsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0