äntligen helg?

igår satt jag uppe och kollade på MTV europe music awards.
katy perry var värd. det var lite roligt.

idag vaknade jag rätt skapligt. eller mamma körde upp mig som vanligt.
ska ju egentligen vara hos pappa nu men jag orkade inte. eller det är
ändå ingen som märker att man är där... så här hos mamma så får man
iaf lite sällskap om dagarna och någon som tjatar på en om diverse saker

ska hinna med att göra matlådor till lör och sön. ska antagligen bo hos
fia i helgen. ska jobba så sparar ju två bilresor då också om jag bor i stan.
sen på lördag blir det kanske utgång för mig. får se hur det är på jobbet i
morgon. vill ju kanske inte komma döbakis eller så första riktigt riktiga
helgen. inte så smart! så i så fall blir det tidig hemgång och inte så mycket
dricka för mig.. jobbar ju iofs inte så många timmar men när det är nytt
jobb och ett svårt jobb... så kanske det inte är så smart bara..

ska också försöka hinna med att baka lite. satt igår och kollade igenom
mina kokböcker lite snabbt.
först ska jag försöka mig på amerikanska pancaces!
sen ska jag göra muffins i olika smaker. chockad, vanliga och med äpplen
i :)
får se om jag hinner med det såklart!

nej nu måste jag sätta igång!
börja med att gå ut med hundarna.






fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan.... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0