det luktar blomma

nässprayen luktar blomma, äcklig blomma.
men den hjälper så det gör inget!
nysningar idag: 6

kom precis hem från kregert!
vi har kollat på idol och gjort hemgjorda hamburgare,
eller hennes pappa gjorde dom. vi skärde gurka och osthyvlade ost.

assholit att jag missade bussen förut, fick ta bilen.
kände att den drog till höger. så kregert och jag (innan träningen)
åkte och pumpade dom och urpumpade dom.  men den
drar fortfarande lite till höger faktiskt kände jag.
vi tränade, jobbigt! men were on it again on monday! wihu
jag har träningsverk redan nu i mina vader. ehe, helt onice.

i morgon är det jobb som gäller, så dags att blåsa håret,
som inte har torkat än. var ju några timmar sen jag duschade tror jag.
sen platta håret. det är viktiga saker!

så, godnatt och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0