jobb, party och ninja katt

jobbade både lör och sön. det gick döbra!
i lördags fick jag köra deras micro racebil som står utanför butiken :D
det var jätteroligt fast jag inte fick gasa på så mycket eftersom det var punka..
har lärt mig jättemycket saker nu. hoppas på att jga kommer ihåg det mesta
tills nästa gång jag ska jobba.

i lördags blev det utgång. men först var vi hemma hos mattias och drack lite.
jag hade väldans kul måste jag säga under nästan hela kvällen! wuhu
det jobbiga var att orka ta sig upp och jobba dagen efter, men det gick galant!

fick se en video på youtube som var så jävla rolig! haha, skrattar varje gång jag ser den :p



idag är jag helt död i skallen. sov inte många timmar i lördags natt till söndag.
personen jag låg brevid kunde inte sluta snarka och trodde visst inte att jag låg där
brevid eftersom jag efter ett tag låg nästan nere på golvet.
fastän jag varit vaken nu i någon timme så kan jag fortfarande knappt hålla ögonen öppna..


elin, skulle vi leka i morgon?



...

Kommentarer
Postat av: elin

Haha vilken rolig flm. Aa vi ska leka idag =)

2008-11-11 @ 08:45:15
URL: http://elinjorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0