onsdag

ser att det är flera stycken som börjar färga sitt hår till rött. fatta sugen för mig som redan haft det en gång, i loved it! men jag tror inte att mitt hår skulle fixa det om jag börjar färga och dona igen. buhu :(



dom senaste dagarna har jag befunnit mig hemma hos mamma. har inte kunnat ta mig någonstans alls med tanke på att min ekonomi ligger på minus just nu och min lön får jag inte förrän den 16e. den MÅSTE jag spara på. köpa tillbaks alla fonder jag har sålt..

idag har mamma tjatat om att jag ska börja betala hemma i vilket fall efter jul. jag har ju haft turen nu länge att jag kan hjälpa till hemma så slipper jag det.. men nu börjas det på allvar. mamma är inte snäll när det gäller sånt som pengar.

mitt löshår är borta igen och det är ganska skönt. jag vet att det kanske växer snabbare om jag inte har det i, men jag passar eller trivs inte alls i det korta håret. det når lite längre än till axlarna. det är galet att ALLT mitt låna hår har gått av, det är mer än 3 dm. galet som sagt!

på lördag börjar allvaret. jag skabörja jobba på RIKTIGT den här gången. antar att jag inte kan hänga som en svans efter daniel som jag gjorde sist. nu ska jag stå i kassan för mig själv och kunna ta emot kunder. men HUR FAN ska jag kunna lära mig allt? hur kommer det gå?
nu kommer alla 1290832 frågor igen och jag är nervös till max redan nu.
men eftersom jag är superemelie och superball så borde jag ju fixa det här.

sugen på partyparty igen men vi får se hur det blir med det i helgen eftersom jag ska jobba. kanske inte direkt det bästa att komma bakis till jobbet det första man gör när man börjat där.. hm, nej.




saknar dig baby...

Kommentarer
Postat av: tes

men vad kul att du ska jobba :D det grejar du som en smäck! har du fått några tider? eller bara lördag?

2008-11-05 @ 17:53:53
URL: http://omtherese.blogg.se/
Postat av: Elin

SJUKT SNYGGT MÅSTE JAG FÅ TA ATT SÄGA.

2008-11-07 @ 22:33:07
URL: http://elinknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0