saker jag längtar till

tills
-tes kommer hem :*
-ullared
-julafton
-sälen
-spanien

OCH!! och och ochohcochohcohcohchooch!! tills i morgon, då blire party.
kanske sista gången innan jul? nää. hoppas inte det. det är nämligen min sista
lediga helg innan julafton.


---------------

har precis nästan kommit hem från staden, eller för en timme sen kom jag typ hem.
men det känns som nyss..
träffade fia en sväng, vi åkte till glasbanken, maxi och media markt. jag köpte bara sprit!
sen blev det brottom in till stan, skulle ju träna på friskis. längtade efter det passet sen
sist jag var där. det är riktigt roligt. känns som att under hela passet har jag ett stort smajl i fejjan :p

ikväll blir det en hemmakväll för mig. ska hjälpa mami i morgon med att baka pepparkakor!
mmmm. hennes är dom bästa!

nu är det mat!


Kommentarer
Postat av: fia

wiie, massa roligt som händer:d vi kanske borde kolla lite på biljetter snart till spanien och bestämma vilken månad vi ska komma iväg? :)

2008-11-28 @ 19:05:06
URL: http://omsofia.blogg.se/
Postat av: tes

hihi puss!

2008-11-29 @ 13:55:34
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0