söndag

jag kan knaske berätta lite vad som har hänt i helgen.

i fredags var jag hos fia och tog de lugnt.
i lördags jobbade hon och jag var kvar i hennes lägenhet.
på kvällen blev vi fulla, fia blev lite för full så hon dog i sängen.
jag blev lite för full också men jag åkte tåg till linköping. edt var konstigt
jag pratade med tessan i telefon under tågresan och har ingen som helst
aning om vad jag har sagt eller pratat om. men tessan hade iaf kul åt det (inlägget under)
det var pinsamt att åka tåg hem  idag från linköping med kläder från gårdagen,
hår åt alla håll och äckligt smink

sofia och ajg har nästan bestämt oss nu för att dra till sääääälen med the graaabs.
det kommer nog bli hur kul som helst tror jag!

förresten har jag sjukt många konstiga och pinsamma sms, både skickade och i inkorgen.
hahahaha.

nej nu ska jag göra nåt!
så hejdå mina prinsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0