TORSDAG!!!!

ojojoj det kittlas nästan i magen för jag längtar så mycket till helgen. sjukt!
inte för att vi ska göranågot speciellt men det känns som något roligt och bra kommer hända helt enkelt :)

just nu ligger katten i mitt knä och myser, jag vet när hon vill att jag ska klappa henne, då purrar hon till och kollar på mig :)

sitter och väntar på att sofia ska vakna och ringa till mig. känner för att inte väcka henne idag när hon har skola dom andra dagarna. hon ska nämligen kommma hit ut idag, vi ska gå promenad med vovvarna och sen vet jag inte mer!
jag måste nog städa mitt rum innan hon kommer. det kan ju vara populärt hos mor min också som går hemma hela dagarna med bebisen och stör sig på att det alltid är så stökigt i mitt rum. ehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0