trodde det var torsdag, men det var bara onsdag

trodde jag gjorde bort mig häromdagen, men det gjorde jag nog inte. och det är ju bra

igår var jag med elin, vi solade och bar ut hennes och christians säng i vardagsrummet. hela rummet blev nästan som en stor säng!

jag tror min katt har varit i slagsmål, det hängde en lös tuss med hår i morse när hon kom in och så har hon nåt slags sår på huvudet :(

igår fick jag mitt lönespec, jag blev jättechockad. det var mer än jag räknat med! nu ska jag sparasparaspara. kommer det funka? jag är ju ändå emelie.. hm

idag har jag varit ute och gått jättelångt med hundarna, vi gick bland alla gamla borgsruiner. varje gång jag går där så tänker jag hur det såg ut där förr i tiden. då det fanns levande människor där. hur deras kläder såg ut. vad dom hade för djur. och vad alla saker och stenar var för något..

nej nu måste jag städa mitt rum. sen städa hela huset as usual. sen ska jag stryka och sånt också.

bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0