första dagen på jobbet

första dagen på mitt jobb.
iofs var det bara inventering. men vafan. jag fick ju lön!
det gick bra, jobbade inte hela natten som tur var. jobbade mellan 07-15 typ.
räcker för att jag ska drömma mardrömmar om alla siffror och sånt inatt.
men det gick bra tror jag!
blev ju lite trött mot slutet. hade skrivit 3 på en grej som det bara fanns 1 av. trodde jag skulle dö så pinsamt att göra fel på en sån grej. han frågade då om jag räknat rätt på allt annat... gah.

slutade som sagt 3.
åkte förbi elgiganten och hälsade på fia.
sen åket jga hem och sov.
vaknade 7, då vare käk.
sen nu sitter jag här. har precis pratat med fia i tele i ca 1,5 timme. :)

i morgon ska jag träffa kregert och gå på stan med henne. hon ska tatuera sig också. jag vill också!!!
innan ska jga träffa fia, vi ska till elgiganten och köpa ett usbminne. och sen någon sladd till tvn eller hru det nu var.
måste hinna städa mitt rum också, som ser förjävligt ut.
åkte ju till pappa igår, så nu ligger det kläder överallt igen på golvet. i väskan och utanför väskan.
i morgon kväll ska jag hem till ida så hon får sätta i mitt löshår igen.
måste säga att det är så  jäääävla skönt utan. fast det är för kort. jättemycket för  kort.

nu ska jga lägga mig och kolla på scrubs. ehe

pös

Kommentarer
Postat av: Madelen

Hej,



Vilken tur då, annars hade jag gärna tagit med dem. Jovars, har varit ute ett par ggr men nu under lovet blir det lugnt. Helgen som kommer jobbar jag 5.45-15 både lördag-söndag. Sen helgen efter det är det Tyskland med utvecklingslandslaget så det blir väldigt städat ;P

Men sen så, då blir det röj igen.

Absolut, det vore trevligt att ses!



Lycka till med nya jobbet och hoppas du får heltid snart, det suger att gå på timmar. Just därför jag pluggar nu, då vet man vad man gör varje dag.

Sköt om dig!



KramKram

2008-10-23 @ 09:32:11
URL: http://maadelen.blogspot.com/
Postat av: tes

bra jobbat kompis =) ringde du fel igår?

2008-10-23 @ 15:13:23
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0