första RIKTiGA dagen på jobbet

idag var det första dagen. nervöst.
men det gick bra, hoppas jag!
jag visade mina skills ibland. det ska man nog göra.
blev mycket kassa och hänga efter chefen överallt.
dom kommer ringa så fort dom vet när personalmötet är inplanerat.
då ska jag komma ohc prata med dom igen.

jaja
nu räcker det med jobbgrejs för ett tag.
efter jobbet (oj, en gång till blev det) hann jag med att åka till ida och fixa mitt löshår. så nu har jag långt hår igen!!! YEY
stter hemma hos fia. nyduschad. testar hennes nya grejs. dataskärmen på tvn :D
ska snart ta tag i håret, det är en stor boll just nu på huvudet.

ikväll blir det party as usual. hugo.
har köpt massor alkohol känns det som.
eller iaf en malibou (stavas?) några cider och några öl. det ska jag få i mig idag. för jag ska va skeeeetafull!

jamen dags att sätta igång kanske! sofia kommer ju hem snart, då måste jag ju ha kommit någonstans ju.


BYE MOTHERFUCKERSSSSSSS
fast ni vet att jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0