frisör + jobbletande

igår var jag frisör åt kregert. det blev supersnyggt!

idga har jag jobbat som vanligt
fått skäll för något som ajg itne visste om av chefen
träffat kregert
varit på arbetsförmedlingen och kollat om norge
varit på bibban och sökt norgejobb

nu är jag hemma, har precis käkat.
ska lägga mig och kolla på that 70's show nu!



före - efter

jag är nöjd med resultatet iaf ;)






r... kan du inte bara säga varför du slutade höra av dig? när jag äntligen trodde jag hittat något som verkade bry sig om mig så går det åt helvete igen. att det alltid ska vara så!? jag är så trött på det här nu...
jag trodde du hade något.. men jag vet inte. jag är bara ledsen nu över att det bara tog slut?.. jag vill bara veta varför..

fail

Kommentarer
Postat av: tes

jag ringer idag :)

2008-10-04 @ 13:14:23
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0