ge mig ett liv

veckorna går så himla fort. tänk, om mindre än 2 månader är det julafton. julklappar måste köpas!!

i fredags var fia och jag ute som vanligt. det blev hugo, som vanligt. jag var rätt full.
i lördags jobbade fia men jag var kvar hos henne tills hon slutade, vi åkte då till maxi och handlade massor mat som vi sen lagade till direkt när iv kom hem. det blev fläskfile, pomme och tzatsiki. MMMMMM
idag åkte jag hem rätt skapligt. har legat och kollat på massor gossip girl avsnitt. har kommit in lite i säsong 2 nu. och det är så spännande hela tiden!

har precis tryckt i en töjpinne i mitt ena öra. det ska ju bli lika stort som det andra som är 16 mm.  pinnen är mellan 6-10mm. så hoppas på att det går fort att få det klart för den är ju inte ås jävla snygg om man säger så. innan hade jag en töjspiral som jag fått av johan, men vet inte riktigt hur stor den va. eller dom. fick flera. men det hära var den största han hade. nu använder jag mina egna igen, har ju tappat bort mina andra som var mellan 3-6. bra att johan finns så slapp jag köpa nya (: puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0