gulan!!!!

förra veckan, i måndags. så beställde jag några grejer från en hemsida. samma dag, fast lite senare stog det att dom packat och skickat grejerna och att dom skulle vara framme 1-2 dagar efter. nu står det på "mina sidor" på den dära hemsidan att den har kommit fram och är klar att hämtas i butik. hell no. jag har inte fått någon lapp om att jag kan hämta ut den eller något sms om det. den har inte kommit fram till brasken i norsholm heller. så det är ngåot som inte stämmer....
ska gå til butiken i mrogon och kolla igen. om paketet inte kommit fram då tänker jag ringa till dom dära nissarna och fråga vart det har tagit vägen?

suck

det går aldrig som jag vill...

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kommer få jobbet =D

2008-10-21 @ 08:32:54
URL: http://elinjorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0