jag hatar saxar

fan va pisskallt det ska vara ute. hörde att det kanske ska bli snöstorm inatt också? halå, jag vill itne ha vinter än!

igår lekte jag med kregert, vi kollade på samma film nästan 3 gånger. haha!
sen på kvällen åkte jga in till mattias och spelade kort, igen. sen kom fia också. blev inte så sent, jag var så himla trött och seg.

nu idag har jag redan hunnit gått en värstingpromenad med hundarna. frös nästan alla kroppsdelar av mig.
och precis innan jag skulle gå så grävde jag i min sminkväska, så känner jag att något gör asont, så har jag råkat tryck in nagelsaxen (som låg öppen) in under nagelen. FAN va ont det gjorde. och gör. aj. så det blödde lite och sånt äckligt.

idag blir det lugnt för min del. pallar inte göra nåt. och mamma är jobbig, hon har väckt mig kl 9 varje dag denna vecka och skriker och härjar om att jag ska upp då. hon låter mig ju inte va heller så man kan somna om.. så måste jag sitta och söka jobb hela resten av dagen typ också. och städa hela huset igen, som jag alltid gör. BARA för att jag ska slippa att betala för jag bor här hemma..

måste städa, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0