lördag

i veckan har jag haft både tråkigt och roligt.
och idag är det äntligen lördag, yey!
igår efter jobbet var jag och simmade och solade. det behövdes!
sen åkte jag och fia till ikea, för hon hade köpt en ny tv så honbehövde en ny tv-bänk och ny dvd-hylla.
sen på vägen hem så stannade vi hemma hos mig för att hämta min bil. så vi åkte i två bilar till stan. vi råkade busköra lite som man inte ska göra egentligen. och det roligaste var att när jag låg före henne på vägen, och jag visste att min spolarvätska sprutar över min bil så det kommer på den bakom, så jag gjorde så mnågra gånger. och synen att se henne sätta på torkarna för att hon trodde det var regn var så jävla rolig! hahahah, det glömmer jag inte!

när vi kommit hem till henne var det bara att bära upp alla saker från bilen, jobbigt!
sen var det bara att göra sig en drink och sätta sig att börja med att sätta ihop skiten. men först var vi tvungna att riva ner hela hennes gamla som hon hade. kommer före och efter bild någon gång snart.
vi hamnarde sönder vissa bitar och sånt eftersom det var sjuuuukt mycket skrivar och andra konstiga saker det satt fast med. men vi lyckades tillslut! wuhu
nu ser det dösnyggt ut!

hämtade hennes nya tv idag också. m var med och hjälpte till. de tvar roligt. han fixade allt.kopplade in allt.
sen spelade vi  uno. han vann, jag kom 2a och fia sist dom gångerna vi spelade. haha

ikväll blire party!

nu måste jag hoppa in i duschen innan fia kommer hem. hon är ute och springer duktig som hon är :)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0