måndag + arbetsintervju

i morse vid 11 så ringde daniel från micro. han ville att jag skulle komma in till stan för han behövde prata lite med mig.
jag blev jättenervös.
sminkade mig och tog på mig kläder och åkte in till stan.
vi satt och pratade på hans kontor och han frågade mig om jag var intresserad av att få jobba på helger och någon vardag.

men på onsdag börjar jag med att inventera hos dom.
och sen på fredag skulle jag få jobba några timmar, gå med honom och så jag får se hur dom bemöter kunder och hur dom gör överallt osv.
så om jag har skött mig bra och visat vad jag går för så ska vi kanske skriva papper på fredag! WÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

det hela är helt sjukt för jag har inte varit alls på och frågat om jobb osv. det är han som frågat mig hela tiden om jag kan jobba osv. :) men that's gooooood.

utgång i helgen taaaaack? jag vill fira att jag maybe har skaffat mig ett nytt jobb :D

när jag kom hem så missade jag ju simhallen, eftersom dom stängde 14. eller 13.
så jag drog med alice ut på en 5 km promenix. dösnabbt gick jag.
prövade mina gamlabralls. kom fasen inte i dom, eller jo det gjorde jag. men dom satt inte så jääävla bra....

så i morgon ska jag träffa elin :) vi ska på stan. jag måste köpa nya brallor då till jobbet tänkte jag.

sen äre så att jag är jävlgit fattig denna månad.
betalade a-kassan 1500 spänn.
mobilräkning 500.
bensin 400 och mer lär det bli..
jag fick 3000 i lön.... AJDÅ
så jag har itne mycket att leva på kan man säga...




i fredags blev det inget motala förresten. eftersom jag har dåligt med pengar..
mös hemma hos j med film istället.
vill mer mer mer :*

Kommentarer
Postat av: fia

fan vad roligt :) hihi

2008-10-20 @ 16:10:28
URL: http://omsofia.blogg.se/
Postat av: Elin

DU kommer få jobbet utan problem serrö ;) Han är ju helt påååå :D

2008-10-20 @ 19:37:49
URL: http://elinjorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0