onsdag

har redan varit iväg till granngården med mamma och köpt hundmat. hon kan ju inte bära som stora säckarna själv nu med den stora magen så jag var tvungen att agera bärhjälp.

igår sökte jga ju som sagt till wipeout. ett program som ska vara på kanal5. det verkar döroligt!



annika från iss ringde förut. så nu ska jga tydligen jobba på fredag, börjar 6.. usch! jag hatar den tiden
fast det är ändå lite roligt att få ha jobbat på både solbacken, snödroppen och nu kimstadskolan där jag har gått själv. så många minnen man får!

ikväll kanske jag ska hem till j.
i morgon är jag ledig, kregert kanske?
på fredag, jobba, sen fyller ida 20 så det blire ferre!
lördag, party party med fia
söndag, bakisdag.
måndag, åka tilll MALMÖÖÖÖÖ!
tisdag, THE HELLACOPTERS på mejeriet i LUND!
onsdag, vet inte.
torsdag, åka hem från malmötown

så mer mina kommande dagar ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0