tisdag.

hörde av mig till hemsidan idag som jag beställde grejer ifrån och det visade sig att "klar att hämtas i btuik" menas med att klar att hämtas i deras butik, i sthlm. OFTA tänkte jag.

har varit på stan och flängt med elin idag. det var roligt. händer alltid knasiga saker när jag umgås med henne. hm :p
köpte bla ett par nya bralls till jobbet.  kan ju likosm inte komma med leggings och kjol som jag använder för det mesta nuförtiden..
kom hem för en stund sen och jag har redan hunnit med att sy in byxorna.
ska börja packa min stora väska för ska åka till pappa ikväll tänkte jga också. rätt länge sen jag var där nu..

i morgon ska jag börja jobba. på micro bildelar. NERVÖS!!!
hoppas det går bra, ska jobba mellan 0700-och jag vet inte hur länge. vi ska inventera och han sa att det kunde ta till 12 på natten. allt ska iaf vara klart i morgon.
ska man ha mat med sig? vart lägger man maten? ska jag presentera mig högt för alla? vilka kommer vara där? hur många kommer vara där? är jag ensam tjej i mrogon? (vet att det finns en till brud som jobbar där) hur ser hon ut? vad ska jag ha för kläder? (btuiken kommer vara öppen) hur ska jag bete mig? hur ska jag ha håret? hur ska jag sminka mig? eller ska jag ens sminka mig? hur mycket smink? vad kommer hända när jag kommer dit? kommer jag få jobbkläder? ska jag måla på nagellacket? ska jag ha något nagellack? vilken färg ska jag ha isf? vad ska jag ha för skor? vilka skor? mina converse? viklen färg? kommer jag bli smutsig? ska jag egentligen ha oömma kläder? ska jag ha vanliga kläder? kommer dom gilla mig? kommer dom hata mig? kommer dom viska bakom min rygg pga mitt useende? vad kommer chefen säga? kommer han säga nåt om mina piercingar eller töjningar i öronen?
jag har 10000 frågor till.. jag är NERVÖS!!! gah
hoppas dom tycker bra om mig..

nej nu måste jag packa väskan och äsa igenom rutinhandboken som är på ca 500 sidor tills i morgon. shit. hur ska jag hinna? jag måste ju sova också. ojojoj..

Kommentarer
Postat av: Elin

haha knäppis. Undra inte så mycket. Kör bara =)

2008-10-21 @ 20:52:39
URL: http://elinjorgensen.blogg.se/
Postat av: Madelen

Håller med Elin, kör bara.

Men du, vart i Sthlm ligger butiken och har du redan betalt varorna? Jag bor ju här numera och jag åker hem nästan varje helg, bara en tanke.



Lite komiskt att jag läste din blogg just idag, händer inte alltför ofta men ibland då jag inte har så mycket att göra.



Sköt om dig!

Kram Madelen

2008-10-22 @ 16:15:24
URL: http://maadelen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0