pink

hej.
idag har jag hunnit med rätt mycket.
det började med att jag sa att jag kunde lämna min bror på hans skola eftersom han började rätt sent och jag ändå skulle in till stan runt då.
när klockan börjar närma sig 12 då han började så blev jag lite stressad. jag var lite sen, som vanligt.
när jag lämnat honom bar det hem till fia. vi drog direkt till media markt och elgiganten + maxi. INGEN DONKAN IDAG! wuhu.
vi köpte tabletter som ska minska sötsuget på life, eller vad det heter. hoppas det funkar.
sen blev klockan 3, då åkte jag till lucky7 där kregert var. hon tatuerade sig ju idag. det blev nice!
pratade lite med grabben där om min som jag har bokat tid till. har börjat ångra mig lite nu faktiskt, vill göra något annat. men vi får se!
sen åkte vi ner till stan. kollade runt lite, jag letade mest efter något att ha på mig i morgon när vi ska ut. men hittade inget så får väl gräva lite i garderoben efter något tråkigt, gammalt.

fick med mig lite hem iaf.
bla rosa nya tunnlar till öronen, jättesnygga! och strumpor. haha! behövs ju alltid.

i morgon ska jag jobba igen, på riktigt. jag är nervös. wish me luck!





......

Kommentarer
Postat av: Elin

Goog luck :)



Snygga dom var röö =)

2008-10-23 @ 21:33:43
URL: http://elinjorgensen.blogg.se/
Postat av: tes

goood luck baby :) det kommer gå fint!

2008-10-24 @ 09:23:36
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0