utgång

det blev hugo igår. det var roligt.
förfesta lite hemma innan med fia och elin. vi sjöng singstar.
väl på hugo träffade jag många jag kände igen. det var roligt.
vi drog hem innan stängning, eller hem och hem. vi drog till mattias och chillade.
pratade lite med mattias om en viss person, skönt att kunna prata ut med ngåon han känner.
fick veta en del saker som gjorde mig besviken och väldigt ledsen..
men nu får det vara nog med assholes. jag pallar inte mer!. jag tänker inte lägga ner med energi på den killen.
vi får väl se om han kommer ihåg vad han lovade bara..




idag vaknade jag hos fia runt 12. drog sen hemåt när hennes mamma kom förbi.

i morgon ska jag antagligen träffa robert tror jag.
sen ska jag hinna med att träffa fia också.
+ jobba på morgonen, och lämna nycklar till min chef.. helt onice

ikväll ska jag bara sitta hemma och kolla på that 70's show.


simma och sola på tis och tors. någon som är på? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0