1016

nu ha rjag slutat jobba för någon timme sen.
har varit ute och gått en rätt bra bit. med fel sorts skor. tog mina vanliga vans för jag hittade inte mina joggingskor.. kände av det i mitt knä som jag har haft ont i förut. inte nice!
sen har jag duschat precis nyss och nu sitter jag med inpackningen i håret. den ska sitta i ca 30 mintuer.

sitter och trycker på kanppen som man öppnar cdgrejen på, på datorn. men eftersom det är pappas lilla hemmabygge (eller nåt sånt) så vill den inte riktigt komma ut. har suttit och tryckt på knappen ca 200 gånger nu. och den vill fortfarande inte. man får liksom ha tålamod med den.
så nu kom den ut efter några tryck till! äntligen....
ska bränna en ny skiva till bilen. börjar tröttna på dom skivorna jag har därinne. iofs har jag bara 5 stycken tror jag. som jag lyssnat konstant på. äevn  här hemma.
det är
backyard babies - backyard babies
backyard babies - making enemies is good
backyard babies - total 13
bland party skiva
the hellacopters - by the grace of god.

inte så mycket blandad musik men. jag kan typ alla texter på alla låtar på alla skivor nu. det ni!
nej. så jag känner att det kanske är dags för en ny skiva att slita ut! blir nog lite blandat av allt möjligt på den.

förresten så är det inte alls långt kvar tills den 13-16 oktober, 14 okt spelar ju the hellacopters! wuhuuuuu! peppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0