11/9

tänker på alla familjer därute som förlorat någon, det är ju ändå den 11/9..

idag har jag nästan tagit det lugnt.
åkte först med till djursjukhuset med lillkatten som skulle vaccinera sig. eller hur stavas vaccinera? kände i huvudet attt det skulle stavas sådär men nu ser det inte ut att göra det. äsch! who cares?!
det besöket tog max 5 minuter. det som tog tid var att vänta. sprutan hon fick gick på 1 sek, sen var det klart.

sen har jag latat mig lite här hemma, suttit här vid datorn och letat efter enbrud med en tatuering som jag blev sugen på. eller har varit sugen på den länge, och hon hade en sån. men självklart nu när jag verkligen ville se den så hittar jag den inte! blir ju galen.
så i morgon ska jga faktiskt till lucky 7 och boka en ny tid till tatuering. wuhu! hoppas jag får tiden snart! :D sitter här och ler för mig själv för att jag är så jävla pepp! okej, smärta. men what the fuck, jag har gjort det förut och jag vill görat igen!
vad det är får ni se när det är klart! har väldigt många ideer och saker som jag vill göra. men tar en sak i taget.

idag gick jag ut och gick också, skulle gå igenom tunneln med den nya skaterampen under. där träffade jag rasmus. och jag kom inte så mycket längre heller. vi satt och snackade i flera timmar. eller, jag satt, han åkte lite ibland också. men så jävla brant det var ner, rampen var döhög! så jag fick klättra upp dit och sätta mig.
blev lite snack om minnen osv. roligast var ju dom festerna vi hade hemma hos rasmus, dom var sjuka.
efter ett tag så kom några småungar, eller dom var 3. jesper visste jag vem det var men inte dom andra två. tessan evt vem jesper är (bellas lillebror) och han är en 4a sa tjejen av dom sen. alltså måste han väl vara 10 eller något. tjejen själv som pratade på som fan sen när dom andra grabbarna dragit hem var en 2a, alltså 8 år.
hon var så rolig och pratade så mycket så jag sarr och garvade sönder mig nästan!
som tex när rasmus sa att hon skulle gissa vad han hette.
hon bara
-chicken pomfritt!
hahahahaha. gick ju inget annat än att börja asgarva.
nej men hon var rolig. hon visste vem jag var tydligen, elelr hon hade sett mig spela fotboll, sen trodde hon att jag var 18 år och hette emma (som hon hette) hon frågade ockås vad jag hade i ansiktet (mina piercingar). sen sa hon att jag var en skön huvudkudde när hon lutade huvudet mot min arm, men att hennes mammas tuttar var mycket skönare.
jaja. sen skulle hon hem och hämta hennes skateboard.
när hon gjorde det så drog vi därifrån. men hon han komma tillbaks innan vi gått. så hon åkte en stund och vi kollade. sen drog vi hemåt. förbi mitt hus, där min bil står. o ch hon var efter oss.
så berättade jag att det var min bil, hon bara
-varför har du den snyggaste bilen för?
hahaha. alltså vilken rolig unge!
sen gick jag in.

man kan säga att jag inte fick så lång promenad. men jag avr ju ute i några timmar, det var ju lite bra ändå. wuhu.

peppa i morgon då!
stan med elin, sen kommer fia.
boka tatueringstid
DET ÄR FREDAG!!
wööööööööö




förresten var jag hos j igår. det var mysigt. fast, lite konstigt. känns som allt är från början.
men jag har bestämt mig för att sluta tänka! sluta lyssna på dumma saker från andra. nu är det såhär det är! och jag tänker fortsätta träffa han så länge han vill göra det. jjag tycker om honom, på riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0