2 timmar kvar

nu går tåget om två timmar.
och här sitter jag, har ont i magen, känns som att jag ska spy när som helst.
hoppas fan inte att jag är på väg att bli sjuk!
det vore inte okej.
men har packat ner jättemånga huvudvärkstabletter och så ska jag snart fylla på en vattenflaska och lägga ner i väskan också.
har precis packat klart, tror jag. min väska är typ tom, resväskan med alla kläder i alltså. förstår inte, brukarj u alltid ha med mig för mycket kläder. idag behöver jag inte ens sätta mig på väskan och försöka stänga den då. den är liksom inte ens i närheten av överfull.

sitter och lyssnar på slipknots senaste album. det är rätt bra faktiskt.

nä nu måste jag fortsätta fixa, får inte glömma något!



jag väntar på svar.... jag vill ha svar nu! jag blir galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0