frrrrrredag

åkte till stan rätt skapligt idag med elin.
vi shoppade loss lite.
sen fick hela stan strömavbrott så alla butiker stängde nästan, det var jätteroligt.
jag köpte iaf,
volymgrejsmaster från björn axén.
ny foundation
sprit
ett linne
en jacka
2 skivor
.
sen köpte jag,
en ny damask till bilen
en ny knopp till bilen
(det behövdes, iaf damasken)

sen på micro så var det nästan som att han butikschefen frågade mig om jag ville ha ett jobb! och det händer aldrig! så jag blev glad, ska gå dit med ett cv och personligt brev i morgon bestämde vi :)
hoppas det blir något!

sen fick jag reda på hur mycket lön jag fick, OJOJOJ. det var jag inte berädd på. men nu ska det sparas massor, har ju bil och allt sånt där att betala. och det blir mycket pengar när jag sen är arbetslös och inte får några pengar..

ikväll satte elin i mitt löshår igen och klippte till det lite. blev döbra! wuhuuuuu
hon lagade mat också, superkocken var hon ju. god mat! bra jobbat! :)

nej nu måste jag nog sova.
får hoppas på att elin slänger in lite bilder sen idag på hennes blogg :p

i morgon ska jag bli full
men först ska jag gå på hannas kalas, hon fyller.. 16 tror ja, yep.


bye suckers

Kommentarer
Postat av: fia

jag gick ju också på stan med er :(

2008-09-13 @ 10:43:12
Postat av: Elin

Yes bilder är på plats! :) Några i alla fall. Sitter håret?

2008-09-15 @ 08:23:18
URL: http://elinjorgensen.blogg.se/
Postat av: fia

nu uppdaterar du också dåligt ;)

2008-09-15 @ 08:31:25
URL: http://omsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0