hej inget speciellt

har inte så mycket intressant att berätta.
i lördags var jag på vb med kregert och fia. det var mysigt!
i söndags var bara en vanlig dag. på kvällen blev jag firad av mami. fick en ny madrass till sängen och lite bra-att-ha-grejer-tills-man-flyttar-hemifrån.
idag har det bara varit tjat hit och dit om att jag ska söka jobb mellan 8-16 varje dag., och mamma ger sig inte. så ja, jag ska nu tills jag får ett jobb sitta och söka jobb hela dagarna. ingen frihet alls. kul! måste ju ha ett jobb, men det räcker ju med ngåon timme per dag tycker jag själv..
skulle spela match idag också, har inte tränat på dölänge. men ställde upp idag ändå, vill ju komma igång igen. men jag satt och nötte bänken hela matchen. men kanske lika bra det. min kondis är ju inte på topp och jag är ju inte helt frisk heller. förlorade iaf med 4-3 mot dagsberg. skit.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0