helgen

i lördags blev det party hos en av sofias jobbarkompisar. blev lite för mycket dricka för mig (mattias fel med hans jävla röda dricka har jag kommit fram till :p)
men tur att det fanns snälla människor där som tog hand om mig! puss på er!
var ju meningen att det skulle bli utgång efter, men eftersom jag var helt borta och inte kommer ihåg nåt efter vi sjöng singstar i början av kvällen så gick vi tydligen itne ut! haha
nej men jag hade roligt iaf, ägde ju alla på singstar trots att ja var så jävla packad.
hann också med att gå till micro under dagen och lämna cv och sånt där. han lät postitiv när han hade läst lite i det. så vi får väl se om han hör av sig!

igår, söndags, så var jag så jääävla bakis. fyfan. bara jag vände huvudet i sängen så snurrade allt. ville bara sätta fingrarna i halsen och spy, men vetifan om allt blir bättre av det. fia och jag käkade pizza och satt framför tvn hela dagen iaf.
åkte sen hem, lite halvtrött, farligt jag vet. men klockan var ju ändå 5. när jag kom hem satte pappa igång med stereon i bilen igen. NU FUNKAR DEN! tror att det var rätt bra ljud i min bil ändå :) så wuhuuuuu! nu längtar jag tills jag ska åka bil nästa gång. fast det blir nog inte idag, tror jag.

mår inte så bra idag heller kan jag säga, är nog lite bakis fortfarande, det är int eokej..
idag ska jag åka till IKEA med morsan också, eller vi åker kl11. vi ska köpa en spjälsäng, och jag ska vara den som bär..

nej nu måste jag börja blåsa håret. vi ska åka om 2 timmar, måste ju vara klar då.

bye

skickade över lite bilder från sofia telefon till min igår förresten, här är några stycken (inte från i lördags)

världens bar med kregert och fia.

okej, nu orkade jag inte mer! måste faktiskt börja fixa nu..


Kommentarer
Postat av: sara

hon är så cool men ja skulle aldrig våga ha rosa hår

2008-09-15 @ 19:01:04
URL: http://lrocknrolll.blogg.se/
Postat av: tes

yeees imorn (om jag vågar)

2008-09-15 @ 20:10:38
URL: http://omtherese.blogg.se/
Postat av: Fröken Ida

När är dom bildenra ifrån? Fast vänta... Är det då när vi va på VB? ;)

2008-09-15 @ 20:33:58
Postat av: Kregert

Opps, Fröken Ida är visst bara jag, blev lite fel ;)

2008-09-15 @ 20:35:06
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: ems

haha. jag bara vafan? ida? :p jo det är sen när vi var på vb, står ju under ena bilden ;)

2008-09-16 @ 10:56:07
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0