hemkommen från malmö, och jag är sjuk?

har aldrig fattat det om man är sjuk eller inte när man är helt genomförkyld + superont i halsen, känns som en stor klump som sitter fast som man inte kan svälja ner + att man hostar och äcklar sig..

dagarna i malmö har varit väldigt konstiga. men måste säga att söndagen var den roligaste dagen av alla. nytt roligt folk, bara killar. haha! ja, sjuk humor har dom i alla fall måste jag säga. vi blev bjudna på allt verkligen, och det tackar vi för!

igår när jag kom till stationen var fia snäll och hämtade mig, så slapp jag gå eller vänta på spånkan hem till henne, för det var där meine car stog.
men det slutade så att jag sov hemma hos henne istället. vi hade lite att prata om :)

snart ska jag in till stan igen och plocka upp fia från skolan, sen ska vi hem till henne. sen kommer nog anna om jag fattade det rätt, och vi ska kolla på sex and the city filmen :) jag har ju inte sett den, och har inte sett så många avsnitt i serien heller. så vi får se hur det går!

nej nu måste jag sticka!

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0