jobb

vid 16 igår fick jag frågan om jag kunde jobba mellan 17-21. först tänkte jag att jag inte ville. men sen tänkte jag om och kom fram till att jag visst ville. jag behöver pengar! så det var bara att dra sig hem från stan så fort som möjligt, slänga i sig nåt att käka, byta om till kläder man kan spilla ner sig i och sen åka. fort gick det!
så igår blev det jobb på brinks igen, kör samma tid idag också.
snacka om att vara en spoiled kid om jag inte hade tackat ja. trots att det är ett pissjobb och hur tungt och hur tråkgit som helst!
väl där så var det en ny tjej som arbetade. carro, kände igen henne från kimstad. vi kom bra överens, hon tyckte att jag skulle dra med mig ett par bra skivor idag, nice. hon gillar min musiksmak, ännu mer nice.
dom har ju tydligen bytt upp sig från en gammal kassett-radio till en gammal cd-kassett-radio nu. wuhuu.

nä, dags att fortsätta dö. städa alltså. städa hela huset. och då menar jag HELA. torka och dammsuga + damma överallt! ugh



18-22 sept är jag i malmö och hälsar på tes :D wuhuuuu. inte långt kvar tills vi gör staden igen!




jag hoppas inte min konstiga känsla i magen har något med dig att göra.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0