karlstad

yep, åkte till karlstad igår tills idag. är hemma igen nu.
hälsade på gammelmormor som fyllde 90 iår. vi sa aldrig att vi skulle komma och hälsa på, så när hon öppnade dörre började hon gråta för hon var så glad att se oss :)
sen han jag träffa marie, martin och lilla bosse också.
hade ju bilen själv sen i stan, mamma åkte med mormor och morfar hem till väse som ligger någon mil utanför stan. lätt för mig att hitta i stan och ut därifrån själv :p det är så mycket vägar och allt är nytt eftersom dom bygger om överallt också. men det gick ju bra tillslut ändå.
när jag kommit ut på e18 så åkte jag direkt hem till farmor och farfar och hälsade på dom. fick en present eftersom jag fyllt 20, some cash and a kristallskål. thank you!

fick höra igår att min ena kusin kristin har rymt hemifrån. 16 år är hon... hon har varit borta i flera flera veckor och ingen har hört eller sett något från henne :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0